ماجرا استارتاپ پستوچی، بر می گردد به زمانی که
یکی از بنیان گذار ها که شغل آبا اجدادیش
کِشت و تولید پسته بوده، به علت رکود در بازار پسته، با انبوهی از چک های برگشتی مواجه می شود؛در عین حال کلی بار پسته که به فروش آن صورت نقدی در بازار B2B ،ممکن نبود.
از طرفی، یکی دیگر از بنیان گذاران که بایکدیگر دوست قدیمی بودن،تصمیم می‌گیره به جا اینکه به خاطره مطالبات مالی که از دوستش داره به اون فشار بیاره و درگیر دادگاه و پاسگاه بشه ،بهش کمک کنه تا با شروع یک استارتاپ جدید بتوانند  بدهی ها را تسویه نمایند؛ و به این ترتیب، یک شرکت پایدار و  تخصصی در حوزه فروش مستقیم پسته خلق کنند.
در نهایت ،پستوچی با سرمایه گذاری خطر پذیر و شتاب دهی گروه ایوا متولد می شود.
از جمله اهدف استارتاپ پستوچی را می توان به
حذف واسطه ها از بازار پسته و فروش مستقیم از مزرعه به مصرف کننده
و ارائه نوآوری در فرآوری پسته و ایجاد طعم های جدید
و توسعه پایدار در صنعت کشاورزی پسته برشمارد.
در ادامه  پستوچی رو دنبال کنید….

پیمایش به بالا